Saturday, June 6, 2009

Keeping A Promise...

"Nazmi, ko ske dengar lagu cmne eh?" Lina asked me, as we were hanging out at McDonalds Bandar Utama. We just started our studies in KBU that time, probably around August 2007.

"Oh.. Aku ni pelik skit. Aku ske dengar lagu English je.. Lagu melayu tak layan sangat.." I replied. (Friends, don't be mad, it's true.. Somehow I'm just not into Malay songs.. But don't ever think that I knoe NOTHING about Malay songs..) :p

"Ooo.. Erm, ko pandai main apa2 instrument tak?" she asked me again.

"Erm, aku pandai main gitar. Tapi takdela terer sangat.. Setakat boleh main je.." I replied again, this time trying to be humble.. :P

"Yeke? Boleh tak ajar aku main gitar? Kawan aku ader bawak gitar kat sini.. Nanti aku pinjam dari dia, ko ajar aku ye.." Lina said again.

Unfortunately she could't get the guitar from her friend. For the whole one and a half year studying in KBU, I hardly got my hands on a guitar. I felt very sloppy the first time I hold my guitar after I got back to Kuching. Anyways, I told her that I'd teach her to play guitar, but I didn't get the chance to do that in KBU. Now that I've bought a new guitar, I thought I keep my promise by singing her a song.. Huhu.. Hope you like it Lina.. :-)

Enrique Iglesias "Somebody's Me"

P/S: Lina, if you wanna learn this song. don't hesitate to ask.. Hehe.. :P

6 comments:

Babaroga said...

kenapa i always have that feeling yang kau main xsedap aa? mcm bising bunyi die. im being honest ni, u know, as a friend. :D cool. chill.

NaZMi said...

yeke? maybe sbb aku main pakai pick, and main dkt sgt ngan cam.. sbb tu bunyi bingit.. huhu.. i'll try to improve that later.. thanks.. :-)

Ahmad bin Ariffin said...

pergh..nyanyi sambil main.suara tarik tinggi plk tu..blh buat album ni =P

NaZMi said...

hehehehe.. wat album rosak bole kot.. kalo nk laris dijual, digalakkan cetak rompak.. :P

Babaroga said...

aku boring gila and bukak blog kau lalu dgr smpai abes video tu cos 1st time tu bukak awal je. :D

ok, i guess u r right. mgkin mmg bingit pasal dkt gile. lenkali main jauh sket pastuh sore kuat sikit. 2:30 my fav. 3 kali wo0o0 ulang hahah

shap said...

i dnt u n u dnt knw me...tnmpk ur blog,.quite intersting...n personally,u played da song nicely...=)

Post a Comment